2021. augusztus 21., szombat

Öregségünkre



Tényleg Ilyen jó neked hogy van valakid?
És az is, hogy otthon vár valaki? 
Mondjuk én a te Orsós Gyurid!
Tudod, Milyen jó nekem hogy meleg vacsorával vársz
És te vagy aki otthonunkban fel, s alá sétálsz, takarítasz, főzől, mosol, és mindent megcsinálsz.

Jó nekem hogy még nem ismerhetem előre a jövőmet?
Jó nekem, hogy reménykedhetek
Szerelmedben!
Még mindig jó nekem hogy néha Az ablakodnál munkád közben megleshetlek mit csinálsz a virágos kertben! 

Most hogy megöregedtünk emlékekezni fogunk a múltra 
S nagysokára megérjük, hogy lejössz velem akkor a régi kútra
Emlékszel? 
Oda, ahol húsvétkor vödörrel meglocsoltalak egyszer...?
Építek egy padot nekünk oda
Hogy leülhessünk,
És órákig hallgathassuk a fák susogását nadarak énekét
És majd közben majd figyellek ahogy lélegzel és élsz!
 

Ugye, foghatom a kezed ott a padnál, gyengéden?
Nézhetem megőszült hajad hullámzását, amint alá hullik selymesen?
Ha majd elmész, engem itt ne hagyj kedves!
Vigyél magaddal a Szentmihály Lován oda fel!
Úgy mint amikor húszévesen, a kazal tetejére,
Amikor bámultuk , a göncöl szekér legfényesebb
Csillagát 
És utaztunk a végtelenség vonatán! 

Mielött, majdha, elmúlunk, erősíts meg hitemet,
Hogy találkozhatunk oda fent, és újra együtt lehetek veled, és ott is foghatom féltőn boldogan a  két kezed!?
És milyen jó lesz kinéznem a menyország ablakán,
Mikor megjön a munkából, az én mosolygos angyalkám!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése