2021. augusztus 16., hétfő

Mit jelentesz nekem?

Mit jelentesz nekem?


Még mindig készülök arra, hogy elmondjam
Hogy mit jelentesz nekem.
Fonhatnék gyönyörű szó virágot neked,
De számat lefogja a némaság keze,
Szemem könnyel tele
Ami többet mond annál a közönséges
Leírható egyszerű szónál, hogy szeretlek.
Tudod, azt az érzést leírni lehetetlen
Mert ahogy az Ibolya kékségét leírni
Vagy az illatát lerajzolni nem lehet
Csak úgy mint ha egy krix- kraxot rajzolnál az
Érzéseidről, egy félfa mentes rajzlapon.
Olyan a szerelem mint, egy szél által felkapott levél csomóa tölgyfa áģain
És még mindig nem tudom elmondani
Hogy mit jelentesz.nekem!
Talán a holdat a napot, vagy a földgolyót?
Nem tudom! De, tudod mit?
Maradj nekem a béke, a nyugalom szigete
Madárkának az árnyék, gidának az anyja csecse
Maradj minden majd  nekem
Maradjon a kevés, nekem
Hogy majd a sírunknál a gyermekünk némán zokogja
El az élet himnuszát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése