2021. augusztus 16., hétfő

Álmodom


 



Álmodom

Jaj! Istenem  én szeretlek téged
Néha kételyek merülnek fel bennem.
Álmodok? Benned egy aranyos nőt szeretek,
Aki velem él  és most mellettem szendereg!

Jaj nekem ha meg látom azt a másikat aki valaha jó volt
Össze szorul a gyomrom
És eltépek magamba  még egy régi fotót.

Ma megláttálak téged, amint át mentél
Az úton. Jaj  úgy rohannák  feléd
Hogy segítsek, de te megelőztél, s te Túloldalon voltál, én meg a keresztnél!
Arcod semmibe vész,
És harang szól, s játszik egy utcai zenész
Aki ma jazzos hangulatban van,
S hozza az emberek kedvét.
Ma a forgatáson  kerestelek téged, és nem értettem az egészet! Eltüntél előlem.
De veszni látszik a földi dimenzió nekem.
Mindezt álmodtam, mert álmodni jó kedves

Lassacskán ébredezek lelkem
És látom, hogy itt vagy mellettem
S mindenre emlékszem. 
Tudom, hogy
Ez egy különös álomba ringató szerelem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése