2021. augusztus 13., péntek

Ima feléd Atyám

Ima feléd Atyám 

Már fáradok atyám,
Szólits magadhoz!
Bárányod megtette amit kívántál
Imám csendes, és hozzád száll. 
Mig gyermek voltam naiv és esetlen
Mosolyogtál, "kinővi majd a kisgyermek", 
Amint nagyobb lettem tapasztalatlan voltam és esetlen
Boldog mosollyal terelgettél a szerelmem felé.
Felnőtt sorsomban elkövetett furcsa dolgaim, Csókoltam sírva mindent, 
Keresztet, kapuvasat,a kilátástalan szerelemeim miatt,
De te nem adtál jelet;  A napsugarat küldted,
Hogy virágok ezernyi pompájával
Lágy szellőivel csókoljon álmot
Tölgybarna szemeimre!
Jól ismersz, panasz szó nem hagyta el ajkamat.
Bünös voltam, és te megbocsátottad,
Most az indiánnyár felé 
Csak egy dolgot kérek én,
Ha akkor majd,itéleted nem lesz túl kemény,
Lelkem egy újszülöttben
Ébredjen újjá, 
Hogy jóvá tehessem 
Az előző életemben elkövetett
Minden gonosz cseledetemet!
Te tudod, hogy milyen  nagyon sok a hibám...!
Hanem ha teheted, 
Adj mellém rendes asszonyt jót , 
És adj még sok- sok 
Boldog éveket nekünk.Neked örök fényesség legyen ott fent, És az embernek érezhető szeretetet akár felnőtt, akár kisgyermek! 
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése