2021. szeptember 26., vasárnap

Veled lenni


Elöttem van arcod nemes vonása
Ma nagyon szép vagy.
Alakod belevész a fényáradatba
Nyított ablaknál, s rád talált a kora tavasz 

Ma ibolyát szedtem neked
Illatjával oda vonzott egy dongót
Neked adtam volna
De ijedten eldobtam. 
Hogy miért? Nem tudom!

Nekem a világon te vagy a legszebb
Nincs színem hogy a 
Hajad szőkeségét lefessem,
Talán Vladimir Volegov, a festő.. 
De ő sem! Pedig ő a legjobb ezen a bolygón!

Nagyszerű gyémántja vagy a világnak
Leheleted virágos kertjében
Fürődtem minap
Testünk egybefort, mert ilyen a tavasz!


Kérlek segíts tökéletesen Szeretni, hiszen még Tapasztalatlan fiatalember vagyok,
S vezess a kikötőhőz
Mint egy vak hajót , a világító torony...
- Mert szükségem van rá, 
Mint Szent János bogárnak a villodzás! 

Érintsd meg bőrőmet, 
Mert a lágy szellőd, amit ujjad hegyével keltesz a kezemen
Hogy kisimítsa a sejtjeimet
És újra vidám neveletlen kamasz leszek, veled.

2011.dec 12

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése