2021. szeptember 21., kedd

Gyógyulj meg ember

 




Idegesen ültem a padon
Mindenhol pszichiátriai dolgozok
Nem tudom hova menni
A kapún két lakat, mondom:
"Nem tudok hova menni!"

Nyom a rivotril a risperdál
Ma aludtam több órát
Fáj a fejem, és azt képzelem
Otthon vagyok veled drágám.

Most még nem tudom hogy meghaltál
A szülőasztalon elvéreztél
Mert volt egy goromba aunerizmád
Talán Orvos mondta későn vettek  észre és aztán....

Megbolondulok! Hogy nem vehették észre.

Most itt vagyok a kórházba nélküled,
És semmire sem emlékszem.

Zuhanyt kaptam az imént,
Kikötve vagyok az ágyon
Pisilnem kell..
A hólyagom tele, elengedem.
Büdös a vizeletem és a szelek is bántanak..

Több hónap óta most engedtek
Ki az udvarra
Fáj a napsütés, és fúj a szél
Állítólag tavasz van. Te jó ég!

Taknyom nyálam egybe folyik
Egy tanuló lány törli meg a nózim
Be mennék, mert fázom, de a gyógyszer lebénított, szólnék neked ember,
De a nyelvem nem mozog, csak nézek ki a fejemből üresen.

Szugerálom a zárt kaput, mennék de a járóka
Nem enged, a hülye!
Szinte belenött a betonba.
Egy lovat látok lovasával menni. Hív hogy menjek...

Utána eredek, de erős férfi kezek
Visszatartanak a szabadság lovasától
Aki csak mosolyog és én csak vágyakozom.

Nem tudom mi történt velem,
Éjfélt üt az óra
Egy szép lány ül a takarómra
Mesét mond, lassa és suttogva,

Tudom hogy képzelgek,
Nem fájnak a szinek, ezek csak képzelt a
Emberek,
Meghalni kéne, de a kaszás
Végig néz fiatal testemen
Azt suttogja,
"Ott van még egy csecsemő, és
Egy neveletlen gyermek akik a tieid,
Ők most az elsők, és nem a kínjaid
Menj haza, s gyógyúlj meg ember!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése