2021. szeptember 11., szombat

olyan vagy nekem




Olyan vagy nekem sorsom mint a némaság,
Mikor a szó elmegy messze vándorútra
És a látás elhomályosul
És zöldhályog ül a szem gödrébe 

Levegőt veszek, utam folytatom
Nehéz nekem a járás, a fák mint a fantom
Ijesztgetnek, a surrogó szélben
Ma még nem ettem 

Az eső vizet csókol ajkamon
És ázott ruhámon most
A november hagy vizes nyomot. 

Vágyom a melegségre
Kályhába ropogó tüzre 
Fát teszek és 

Csendben felsír a szívem,
Istenem két hónapja, hogy
Eljöttél narancsszínü szeptember. Most velem lakik a november

Látom ahogy a szódás megáll 
Egy ház elött
Pokróccal takarja be lovát 

És egy láda szódát visz a szomszédba.
Még el kell mennem a boltba
Holnapra megint esőt mondanak 

Összehúzom kabátomat
És hangos kutya ugatásoktól 
Visszhangos utcákon át 

Haza ballagok s berzencén
A befogadó Otthonomba
Ahol finom étel s jó meleg vár. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése