2021. június 7., hétfő

Na hát!


Na hát 

Nyavajgos verseket írok
Melyben minden lapot könnyesre sírok
Hogy mi a fene van velem, nem t' om
Ezt a hülye létet tolom, 
Jövet-menet, s gyalog. 

Örömről kéne írnom, szinekkel megtőltve
Szerelem, vágy, és ölelések!
Versek? de nekem nincs kedvem röhögni
Mert az élet rám telepszik. 

Ha leiszom magam, sirok, ha nem, akkor csak nézek ki a fejemből,
És kiáltok jó hangosan lökjenek már ki Ebböl a magam ásta ronda gödrömből. 

De tudod mit? Nem vagyok József Attila sem Karinthy,
Nem vagy úri cigány irástudó
Vagyok egy nulla egy senki
Aki nem akar senkinek megfelelni.
Fogalmazni  verselni nem tudok
Nincs hozzá felső iskolám vagy mi,  Vagyok aki vagyok,
Neked okos és szófogadó  másnak ostoba
És elmenegatív.
Tehetnek szívességet a túldalon állók is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése