2021. július 6., kedd

Mit jelentesz nekem?


Mit jelentesz nekem?


Még mindig készülök arra, hogy elmondjam
Hogy mit jelentesz nekem.
Fonhatnák gyönyörű szó virágot neked...
De számat lefogja a némaság keze!
Szemem könnyel tele
Ami többet mond annál a 
Leírható egyszerű szónál, hogy szeretlek.
Tudod, azt az érzést leírni lehetetlen!
Mert ahogy az Ibolya kékségét leírni
Vagy az illatát lerajzolni nem lehet
Úgy, csak mint egy krix- kraxot rajzolsz
Érzéseidről, egy félfamentes rajzlapon
Olyan a szerelem mint, egy szél által 
felkapott levél csomó 
A tölgyfa ágon
És még mindig nem tudom elmondani
Hogy mit jelentesz.nekem!
Talán a holdat a napot, vagy a föld golyót?
Nem tudom! De, tudod mit?
Maradj nekem a béke, a nyugalom szigete,
Madárkának az árnyék, gidának az anyja csecse
Maradj minden majd  nekem
Maradjon a kevés, nekem a sok,
Hogy majd a sírunknál  Gyermekünk dalolja
El az élet himnuszát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése