2021. július 4., vasárnap

Álmodom




Álmodom 

Jaj! Istenem  én szeretlek téged!
Néha kételyek merülnek fel bennem,
Normális vagyok? Benned egy aranyos nőt szeretek, 
Aki velem él  és most mellettem szendereg! 

Jaj nekem ha meg látom a másikat, aki valaha jó volt
Össze szorul a gyomrom
És eltépek magamba  még egy régi fotót. 

Ma megláttalak téged, amint át mentél
Az úton  jaj rohantam  feléd
Hogy segítsek, de te megelőztél, És a túloldalon voltál, én meg a keresztnél!
Arcod semmibe vész, 
És harang szól, s ott játszik egy utcai zenész 
Aki ma dzsesszes hangulatban van, 
S viszi az emberek lelkét.

"Ma a forgatáson  kerestem magát, és nem értem az egészet!" Miért? 
De tünni látszik a földi dimenzió nekem... 

Lassacskán ébredezik testem 
És látom, hogy itt vagy mellettem
S mindenre emlékszem. Tudom, 
Ez egy különösen álmodózó szerelem
Ez nekem! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése