2021. július 16., péntek

játék


Játszuk azt hogy én vagyok az ötéves fiucska
És kérdezek, csak kérdezek  mint egy éretlen fruska.
S te válaszolsz ha tudsz. Na! 

Miért kerek a föld, s miért nem esünk le róla?
A nevelőapukám azt mondta tegnap, nincs Isten, 
Ő honnan tudja?
Ha sírsz, akkor nem veszed észre hogy figyellek, titokban!  De, miért?
Mert rossz az életed?  Nincs pénzed?.
Nincs aki boldoggá tegyen, hazudott neked az a férfi, akivel a molón találkozgattál? (Mert láttam ám...)
Fáj hogy egyedül maradtál?
Ha én Lennék az Isten gyermeke,
Mit kérnél tőlem elsőre  karácsonyra?
Kérnél  ezüstös, vagy aranyos pántlikát a hajadra?
Vagy megnevettetnéd a kicsiny gyermekeid azt a piciny lánykát, aki
Álomba bőgi át a késő éjszakát! Veled siratja régen meghalt édesapját.
Ha van mit kérdezned, kérdezd meg nyugodtan, 
Mert én átérzem örömöd és fájdalmad...
Talán én is lehetek az Isten  gyermeke,
Aki választ adhat neked, 
Ezen a szép tavaszi reggelen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése