2022. február 6., vasárnap

A dal vallomása



Megállék a hosszú út elött
Merre menjek, nyakamba az ősz,
Mit tegyek hamár nem vagy mellettem,
Úgy féltelek, úgy féltesz! 

Nyár melege tova osont már
Hol van a tavalyi napsugár,
Nyafog mellettem a tél legényke,
Hol voltál tegnap te szegényke?
Hol voltál ma te szegényke? 

Galambok a dúcban össze ülnek
Nekünk is így kéne már,
De ellenünk van a fél világ
Kiűznek az otthonunkból,
Kiűztek az otthonunkból! 

Egy cica bújík mellém, tegnap leltem,
Ő is úgy lett nekem, mint te akkor!
Mikor rám találtál a sötétbe, ázottan éhesen!
Mikor rám találtál, a sötétben, ázottan és éhesen! 

Dalom lassan elfogy, mely szívembe bújt réges- régen,
Elmúlásom zenéjét szitáron pengetgetem,
Velem vagy, s ez a lényeg
Míg bírom, szeretlek téged!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése